вторник, 24 март 2015 г.

"Under the rainbow" става на две години!

   Днес - 24 Март 2015, "Under the rainbow" навършва две години. Бих искала да използвам този хубав повод за да ви разкажа малко повече за моето любимо хоби.


   През изминалите години все по-често започнах да прекарвам свободното си време в основно преобразяване на старите ненужни стъклени бутилки и бурканчета в уникални творби, които да красят дома ми.

   Постепенно те се превъръщаха в красив свещник, снежен глобус, вазa за цветя. Кухнята ми се изпълни с пъстри и забавни бурканчета за подправки, чай,  кафе и ръчно декорирани бутилки за вода.

   Приложенията са безкрайни, лимитът е само човешкото въображение. Казват, че да копираш от другиго е лесно, истинското предизвикателство е да бъдеш оригинален или с други думи - да бъдеш себе си.

   За начинаещ в тази сфера, като много други, и аз започнах с опити да пресъздам това, което другите вече са направили. С течение на времето придобих по-голям опит и започнах да създавам мои импровизации и да експериментирам с различни техники и материали.

   Ето как стигнах до идеята да споделя хобито си с вас. И така преди две години на този ден създадох моя втори блог "Under the rainbow". Скоро след него се появи и онлайн магазина ми в 10fingers.bg.



   Бих искала да отправя искрени благодарности на всички мои приятели, които ме подкрепиха и специални благодарности на моя любим фотограф – Нели Цонова! Благодаря Ви!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...